sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Statusuri Cool

  • Tânăr şi neliniştit caut lemne pentru foc
  • Aş renunţa la mâncatul de ciocolată, dar eu nu sunt un laş ca să renunţ aşa uşor.
  • Aşa pisică ţii câinele ocupat peste 20 şoareci de lup secunde canar un arici om. Acum citeşte fără animale!
  • Foaie verde magheran / M-a făcut mama spartan!
  • Pauzele lungi şi dese… cheia marilor succese!
  • Azi sunt darnic, vă las să-mi sugeţi p*la
  • Nu te pune cu idioţii. Te vor trage la nivelul lor şi te vor bate cu experienţa.
  • Elodia, dacă intri dă-mi un buzz sau două, OK?
  • Mereu e vina mea, ca am ajuns sa te iubesc asa si acum nu mai pot trece peste amintirea ta!
  • Mereu e vina mea, k sufar prea mult.Mereu e vina mea.Uite din cauza ta ce am ajuns? sad

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

;