sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Statusuri Fete

  • Ce-ai patit papusa de te uiti urat?Ai ceva cu mine sau e doar teama de sine ca sunt mai buna ca tine?
  • Tin langa mine doar pe cine iubesc , de restul ma folosescwinking
  • Nu vreau sa fiu ca nimeni, Nu fac ce mi se impune.E foarte simplu stii,E doar felul meu de a fi!
  • Ea e ca aerul dar te lasa fara respiratsie. Blonda,/bruneta ochi albastrii , sursa ta de inspiratsie... !
  • Educata de destin.Simt mult si arat putin!
  • Poate privirea ta discreta si zambetul dulce,Poate corpul sau alcoolul din sange :X
  • Draga mea nu ma privi cu ura` ! Te iubeste dar eu sunt mai buna` !
  • Ce crezi tu...Conteaza mai putin ptr Mine!Oricum fac Tot ce Imi vine...Nu urmaresc chiar sa va displac,dar refuz mereu sa va fac p plak`!;x
  • Si Tzine Minte,O Fata Loveste Prin Fapte,Nu Prin Cuvinte
  • Femeia Cand Isi Propune Ceva...Poate Traversa Fundul Marii Cu Tigara Aprinsa In Gura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

;