sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Statusuri Fete

  • Naturala love struck luxul tine de bani, eleganta tine de educatie !
  • Poti sa ai tot ce iti doresti daca stii ce sa alegi ! :X"
  • Eu am o viata roz si vreau un BAIAT care sa ma IUBEASCA . N-am nevoie de un GOLAN care sa ma DEZAMAGEASCA
  • Simpla in cel mai complex mod. timida cu un tupeu fantastic. zapacita in cel mai serios mod. rea, dar totusi BUNA puppy dog eyes
  • Vreau sa par naiva, emotiva, nu e rau.Ca nimeni sa nu`si dea seama ce e in capul meu!"
  • ♫♥♫♥ ""Ma invidiezi?…Ai de ce…Ma barfesti?…N-ai decat…Regreti ca m`ai cunoscut?…Mi se rupe…Incapatanata?…Da pana peste masura…Nemultumita?…Da de TINE"
  • Nu ma ţine minte, uită că am stat vreodată de vorbă aruncă pozele cu mine să nu-ţi fie dor bă.
  • Nu mă interesează ce crezi tu, nu te cunosc e-o ţară liberă, deci eşti liber să fii prost
  • Cine are un creier mic, o gură mare şi o părere de care nu ţine cont nimeni? TU!
  • Si când zic să moară mă'ta nu te'njur îmi pun o dorinţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

;